Tuesday, November 28, 2006

Nita's wedding ...

Nita ialah roomate aku di MMU dulu ... sorang lagi roomate aku ialah izan. Izan dan Nita berkawan baik sejak kecik lagi....Thn 3 kat MMU aku stay dgn juniors...heheh..best....aku bukan jenis yg suka nak berlagak2 ngan junior..aku treat diorang cam adik2 aku jugak..

kawan2 izan ngan nita pun slalu dtg lepak2 kat bilik ...paling aku suka sakat time diorang buat lab report...huhuhuh..aku cakap " bak sini kak mas tolong settlekan" hahaha...konfem aku tak reti buat sebab aku course management..diorang semua budak2 engineering...kui kui kui...
memang seronok duduk ngan nita & izan ...happy jek dunia aku ...lagik satu..aku terasa aku muda jek bila duk ngan diorang.... hahaha

last Sunday, wedding nita. so, aku dgn semangat berkobar pergi laa dgn adik aku, Izzati ...
alahai..terharunye tgk nita...caaaaannnntiiiikkkknye dia ..terserlah seri pengantin ...
seronok dpt jumpa nita balik...dpt jugak jumpa izan dan kawannya yg lain..

takde pe nak cite la..
aku letak laa gambo mase wedding nita hari tu ek ...


barang hantaran drp pihak lelaki utk nita


berkenan dgn kasut nih ...cantik leeee



izzati...adik aku...dia ni obses amik gambar sendiri ...



bergambar dgn nita ..amik aura ...hihihih



bersanding ...cak pung..cak pung...


close up skit.... semoga berbahagia ke akhir hayat....

No comments: