Thursday, January 18, 2007

lazy mode

aku ade penyakit baru..
penyakit malas ...penyakit ni memang ade sentiasa dalam badan aku nih...tapi skarang ni makin menjadi2 plak...nak pegi makan malas, nak buat keje malas..nak update blog ni pun malas ....
hehehe...ape nak jadik laa..
disebabkan kemalasan yang melanda ...aku asyik melepak kat rumah jek laa lepas keje ....
abih semua channel kat astro tu aku layan ....
tapi yang menarik perhatian aku ialah Channel 15. hahahah....pasal ape? AF 2 on air laaaa...
dalam banyak2 AF, aku paling suka AF2. happening and most of them are talented ..takde laa budak2 AF yg aku meluat...macam AF3 ngan AF4 ade jek insan2 yg aku meluat tgk diorang..hahaha. sape ek yg aku tak suka tuh ? kalau yg gedik lebih, pastu perasan bagus...amik simpati orang..memang laa masuk kategori meluat aku tuh..korang teka sendiri laa ek..
AF2 aku paling suka zahid...suka tgk dia yg selambaland tuh..aps tu sore dia aku minat gak ...silap dia tuh 1st album dia kuar lagu ala2 rap hip hop tuh...dia tu nyanyi lagu pop ngan ballad lagi meletup tau!! kaer pun aku suka dgr sore dia gak ..ala2 lemak santan berlada tuh..single terbaru kaer dah on air kat ERA kan ...ape tajuk dia...aku lupa laaaa....

AF3 aku suka AIDIL. huhuhuh..pasal ape ek ? tah laa..aku tgk muka dia aku tenang jek ...
aku tak bape suka mawi masa dlm AF... bila dia dah kuar drp Akademi tuh baru laa minat kat dia sesikit...sejak2 dia putus tunang ngan budak kulai tuh..laaaagi aku tambah suka kat dia...
hahahahahha...
AF4?? aku suka DIDDY..puas laa dgr sore DIDDY tuh...tapi sayang dia tak sempat ke final ...
ape-ape pun single Diddy dgn Yanie "Saling Terpesona" tu betul2 mempersonakan aku..
go Diddy ....yeahhhhh

last nite pak ngah aku call..suruh balik weekend nih..adeh..aku baru plan minggu ni aku tak mo balik melaka....nampak gayanye.kensel laa plan aku nak jumpa kawan2 weekend nih....

ape lagi ek ...
keje byk laaa...
tapi MALAS........................

:P

No comments: