Saturday, December 15, 2007

Lelaki itu...

hehehe...
Mesti ramai tertanya-tanya nape laa post title aku di tgh malam ni macam tu...

Actualy...tak boleh tido la. Too much of thinking yang membawa kekeliruan dah gundah gulana. Nak tonton tv pun takde mood. End up, switch on my pc, kemas kini fotopages, jengah-jengah blog orang, sambil dengar lagu-lagu "Lelaki Itu" on my IMEEM's playlist. Lelaki itu? Siapa lagi kalau bukan anak bujang pak Zain tuh.

Rasanya aku bleh tak tido sampai pagi kalau dengarkan lagu-lagu dia nih. Kemaruk ker? hahaha. Tidak. I just a fan of him. Tak boleh lupa the moment when I talked to him on the phone. ARGHHHHHH...cair btul aku dibuatnye. 3 malam aku tido mimpi dia.. :P
Ngape laa dia ni tak kawen lagik? Tunggu sape lagik ni abang Anuar?

Waiting for my sis balik kerja. Selanye pukul 12.45 dah sampai rumah. Hari ni lambat sangat! Mesti ramai orang main bowling tak ingat nak balik tido. End up, susahkan orang lain jek. Huh!

Sebenarnya, aku kehabisan idea untuk create bunga dulang dan bunga pahar yang baru. Selalu envy dgn otai-otai yang boleh create design yg cantik dan meletup. Tapi kenapa laa susah sangat aku nak dapat idea baru ? Dush!

Most probably sebab aku sendiri dah jarang beli mags, kurang survey, dan kurang bersiar-siar melegakan otak. Dah nak dekat 2 bulan aku berada dalam situasi yang kurang stabil dari segala segi. Mungkin itu juga faktor yang sebabkan aku kurang idea baru. Paling teruk, aku bleh lupa hantar tempahan client. Memang teruk la. Nasib baik dia tak marah. Kalau tak..berasap telinga aku dibuatnya.

Tgh hari ni ade kenduri kahwin. Classmates kat MRSM Terendak dulu. Hopefully takde aral yang melintang perjalanan aku. Sebenarnya, macam segan nak pegi. Pasal ape? Aku salu rase rendah diri laa. Tak tau la. Maybe because of bentuk fizikal yang dah jauh sangat berubah kalau nak dibandingkan dengan dulu. How I wish I could recover from my illness. Dan ade jugak beberapa faktor lain yang tak perlu dibicarakan disini. Bicara? Ini bukan mahkamah laa....

Still waiting for Izzati ..
Haaa... dah balik pun...Safe and sound. I can stop now and go to bed.

4 comments:

Masy said...

penah ckp dlm tpon dgn dia? nanti kemsalam ek ;) tunggu org kot lalaalal~

btw, Lelaki Itu ke Lelaki Ini? mek kompiyus..~

nina~syazna said...

wakakaka

,asy..yes..penah cakap dgn anak pak zain tu. cairrrr akak dibuatnye..

BTW,
tajuk lagunya yg meletup2 tu ialah "Lelaki Ini".
:)

Izham Miyake said...
This comment has been removed by the author.
Izham Miyake said...

best kan lagu tu..