Thursday, August 13, 2009

bz...

Bz kah ? hahaha
Lama tak update ...I'm @ my parents house.
Rutin biasa aje. Sekolah kat melaka ni byk yang tutup sebab H1N1. Hari tu aku ikot mak pegi skolah pun, masuk kawasan sekolah jek dah kena pakai mask. Lemas jugak mula2 tapi dah biasa. sonot gak pakai mask ni kalau selisih ngan orang bleh buat muka poyo jek sebab kalu ko senyum pun orang tak nampak. Wakakaka...

Aku agak risau jugak dgn penularan H1N1 nih. Lately ni aku baru rasa terancam sebab sebelum ni aku memang tak baca paper and tak follow news kat Tv. Jadiknye aku tak rasa terancam. Skarang ni jek baru la aku rasa susah hati. Kesian kat orang yg kehilangan ahli keluarga sebab virus nih. Actually, ade sorang cousin aku pun dah masuk hospital sebab penyakit nih. Tapi tak dpt follow up lagik situation dia mcm mana. Bila call mak ayahnye..asyik tak berjawab jek. Nak redah pi spital, aku transportless. Kalau kl tu, takde kereta tak mendatangkan masalah sebab public transport byk. Kat melaka nih, tak payah nak cite laa... sakit jiwa jek. Nampaknye aku kena blajo bawak kete manual. Huhuhuh...

Sebenarnye aku agak mengantuk, tapi panas btul sampai aku tak bleh tido.
Mengapa laa panas sgt nih ?? Tgh hari tadi nampak mcm mendung tapi tak jadik hujan. Sekejap ni tadi dgr bunyi guruh mcm nak hujan lebat tapi tak de jugak. Cuaca panas kering buat aku jadik malas dan takde energy. Lemau jek ...

Takde ape laa nak cerita... konon tadi byk idea. Tapi hilang dibawa angin lalu...

Ha, sebelum lupa, tak lama lagik Ramadhan bakal tiba. Cik kak yg blum sempat ganti posa tu cecepat laa ganti. Masih blum terlambat.

Saya akhiri entry kali ini dengan ucapan, "Selamat Berpuasa"

Wassalam

No comments: