Sunday, August 02, 2009

Entry kurang waras daripada aku yang masih waras

Macam-macam dah berlaku semenjak dua menjak nih.

Aku dah resign, now masih cuti sebelum mulakan kerja baru. For the time being aku tolong ayah aku kat kantin skolah, pegi cooking class, pegi window shopping, tgk movies dan yang paling best ialah aku ada peluang nak online and chatting lama-lama.

Tak boleh tido plak malam nih. Siang tadi takde laa tido lama sangat pun. Sebenarnya, aku banyak fikir kot...sampai otak aku jadik kusut dan pusing, dan perasaan mengantuk itu hilang sama sekali.

Ketika macam ni aku asyik terfikir macam-macam. Aku paling benci bila aku terfikir pasal D. I tried to stop it tapi bila terpandang tempat kerja dia yang sekangkang kera daripada rumah aku ni, perasaan aku jadik tak keruan. Aku dah memang tau yang aku dgn dia memang takde ape-apa hubungan pun, and it's clear that he could not accept me more than fren. Fine! Tapi, mengapaaaaaaaalaaaaa kepala otak aku yang waras ni kadang2 duk fikir pasal dia lagik? Huh...seksanya rasa.

Padan muka aku...dulu aku laa manusia paling berlagak dan sombong di muka bumi. skarang aku dah dpt balik balasannya. Jadik angau sorang-sorang. Hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong plak aku nih. Gile...tapi itu laa hakikat.

What should I do? Dah byk kali aku nak delete hp no dia drp phone memory..tapi aku tak buat. Aku nak delete nick dia from YM list aku pun aku tak terbuat. Bila kuar msg "are u sure to delete...?" aku mesti jadik unsure dan aku click "No" ! Padahal bila aku msg dia..dia bukan reply pun. memang aku macam kera sumbang la cakap sorang-sorang.
Arghh..HELP!!!!

Sound desperate kan? Sukati korang laa ape nak kata.

Sebab hati aku tak tenang..esok aku nak balik KL.

Isk!

4 comments:

Unknown said...

alaa...normal ler tuh ...
waras lagi tuh ... hikhikhik...

moga nanti ada yang menjadi penglipur lara ... bahgia ... :)

nina~syazna said...

arghh..kak ida baca blog saya...
malu lak rasanye

huhuhuh

Unknown said...

Dear Mas,
i know the feeling.. it's like mcm nak je gi memana brain surgeon and just take out that piece of memory biar kite tak ingat dia langsung..
Agony gile.

nina~syazna said...

yes ninie....
ko memang memahami..
I wish I could do as what u said....