Tuesday, January 16, 2007

Menghitung hari.....

Menghitung hari.... detik demi detik..

aku bukan menghitung hari nak berenti keje ke..nak bertunang ke...ape ke ek..
aku cuma menghitung hari hingga ke 24 Januari 2007. kenapa ? mak ngan ayah akan tiba di KLIA selepas menunaikan fardhu haji... Insya-Allah.....

aku rase sayu sebelum diorang pergi dulu.. tapi skarang hati aku rase melonjak2 nak tatap wajah mak ngan ayah aku ..... walaupun aku selalu call...tapi tak best laaa ....
aku rase aku dah melakukan yg terbaik untuk mengambil alih tugas mak & ayah sepanjang pemergian mereka..baru laa aku tau bukan senang jadi ibu bapa ni..besar tanggungjawab..tu blum masuk lagik pasal budget dan lain-lain....

ini satu bonus bagi aku ..... pengalaman yang banyak mengajar aku...and during this time aku rase lebih bertenang dan lebih sabar.....aku dah kurang melenting..kalau aku rase nak marah ...aku cepat2 istighfar ....

last week, barang2 kiriman dari mak & ayah dah sampai.. berat gile .......aku puas laa pesan toksah beli ape2 ...maybe tu semua barang2 org kirim kot... aku cuma pesan tasbih kokka jek...

kenapa aku rase lambat sgt masa berlalu nih ??

No comments: