Tuesday, December 09, 2008

Hati yang terusik...

This entry bukan meminta simpati sesiapa.... I just want to release / burst out ape yang tersirat dalam hati dan fikiran. Semakin dibendung, rasa macam nak pecah kepala dan hati ku ....

Setelah sekian lama aku membatukan hati, akhirnya hatiku terusik jua.

This few years aku memang seakan menutup pintu hati untuk insan bernama lelaki.
Namun di saat akal warasku memberi kelonggaran, aku cuba memberi peluang dan pintu hati ku terbuka untuk menerima perubahan. Impaknya, aku sendiri yang rasa terluka dan kecewa.

Kekesalan mula menguasai diri. Andainya aku tetap dengan pendirianku selama ini, I will not suffer this kind of feel and situation that I trapped in right now.

Mungkin ini balasan yang patut aku terima atas keegooan dan keangkuhanku selama ini. Balasan yang patut aku terima atas perbuatanku selama ini ....

Aku pasrah atas semuanya ... Semoga hati dan perasaanku tetap kuat untuk menempuh segala kekesalan dan kekecewaan ini. I hope that I'm not too fragile this time. I need to be stronger than yesterday....Kesilapan lalu tetap kujadikan iktibar dan panduan untuk hari-hari mendatang....

Semoga mentari hari esok, membawa sinar yg lebih bercahaya dan ceria untukku....

2 comments:

Unknown said...

Salam Mas,

What's wrong dear friend? Taknak tgk ko sedih2 camnih..

I'm here if you want to share anything.. be strong k.. ingat pelangi kita..

Take care

nina~syazna said...

ninie..
thanx dear....
u know the story already....

yes, now i'm in the journey to get the pelangi....