Tuesday, July 18, 2006

A new day has come

I'm back.
seminggu aku tak keje...demam panas + migrain.
pasal ape? mungkin cuaca yg teramat panas sekarang @ aku byk fikir?
arghh..masalah yg difikirkan sampai bila2 pun tak selesai...lepas satu..satu yang datang...

Sonot laa plak duk rumah lama-lama (walaupun ade kalanya bosaaaaannnn).
Capang dan anak2nya yg amat comel dan nakal berjaya membahagiakan hidup aku skarang...
huhuhuhuh...sayang btul kat anak-anak kucing tuh..
mak aku pun ade kate " asyik jaga anak kucing... bila nko nak ada anak sendiri??"
aku tau umur skarang ni patutnye aku dah kahwin...sedangkan siti nurhaliza pun dah buat pengumuman nak kawin bulan depan.. bila turn aku? hehehe..tah laaaa....
pening laa ..malas nak pk lelebih..karang dtg balik migrain aku.

keje sampai lewat petang (dah nak malam dah pun). aku slalu berangan kalau pas kawin nanti aku tak mo keje..nak duk rumah jek..huhuhuh....boleh ke? bosan siot duk rumah lelama..kalau aku kawin ngan org yg cap duit tak pe laa..hari2 bleh gi shopping..lepak2 kat spa... tapi kalau dpt laki yg duit cukup2 makan jek..mampuih den...
well...marriage is not an easy matter.
the time will come....
sabau yeeeeee.............

No comments: