Tuesday, December 12, 2006

??

ape ek ? tak tau la ..

Ayah dan Mak dah selamat tiba di Makkah.

Ahad ,10/12/06 lepas maghrib kami bergerak dari melaka ke kelana Jaya. solat maghrib di masjid.. dan mulakan perjalanan dari masjid. masa azan sebelum pergi tuh..ayah ngan mak menitiskan air mata ...aku yg tgk pun sayu..tapi aku tahan..sebab aku yg sulung .... aku kena kuat utk adik2 aku ... ramai btul saudara mara, kawan2 dan jiran2 yg dtg....alhamdulillah...


@ masjid..sebelum bertolak ke Kelana Jaya

Jam 9.50 malam, kami tiba di Kelana Jaya. Aku ditugaskan carik port utk duduk sementara menunggu masa lapor diri. pastu acara makan dan sempat gak nenek potong kek...rupenye hari ahad tu b'day nenek laa...

Emak yg blur dan letih @ KJ


nenek & b'day cake nye...pink lagik...


lepas makan , mak ngan ayah pi solat isya' dan bersiap2 pakai ihram.
tepat kul 12tgh malam, dah announce bleh lapor diri ...peh..sayunye hati aku tak leh nak cakap .
masa aku salam peluk mak ayah..aku tak bleh nak berkata ape pun...aku cuma angguk dgr pesanan mereka ....
...........................................................................................................................................

Isnin, 11/12/06
jam 2.30 ptg, terima sms dari mak...mak dan ayah dah sampai Makkah ...alhamdulillah...
so lega laa skit hati aku ...flight dia takde delay dan so far mak ngan ayah ok jek ...
aku takde la nak sms selalu ..nanti ganggu pulak urusan diorang kat sana ....


hari ni tak bawak camera ...esok la upload photo ek ..

No comments: