Thursday, December 28, 2006

dah lama..

dah lama tak conteng2 kat sini..
byk keje laaa...
byk ponteng keje pun ade jugak..
since mak ngan ayah ke tanah suci..adik2 tinggal dgn aku..bila diorang ade..aku rase takde mood jek nak gi keje ...hihi.....

dah lama tak jumpa kawan2..
sally terutamanye...hopefully esok aku bleh gi "mabuk-mabuk" jap ngan dia sebelum thn baru .....

dah lama tak beli barang-barang untuk diri sendiri.
dah brapa kali mega sale datang dan pergi pun aku tak tau..
tapi ni memang nak kena beli kasut baru...dah goyang-goyang dah heels dia...

dah lama aku tak rase sayu dan hiba macam nih..rindu mak ngan ayah .....
isk..isk..
moga sempurna ibadah mereka di sana ....

dah lama aku tak nangis depan pc...
so sebelum aku mula hujan lebat macam ujan yg lebat kat luar tu..baik aku stop!!!

No comments: