Monday, March 05, 2007

emm.....??



Emm..
hilang punca ...tak tau nak buat ape ..
plan to go hang out with fren, but my sister is using my car. so, aku terperosok di sudut yang sempit nih (sempit ker?) sambil menekan-nekan kekunci yang menghasilkan huruf dan nombor.
ape aku merepek da??

takde mood nak tgk tv. gile boring. Astro yg punye byk channel tu, takde satu channel pun yang boleh menarik perhatian aku. sudahnye tadi aku asyik tenung my little cat "miki" yang sedang sedap tido.

best jadik kucing kan? makan, main, tido. cukup time, pegi poo poo. poo poo pun org tolong bersihkan. cakap pasal poo poo, cat litter untuk poo poo pun dah abih. bila nak pi beli kat tesco nih? nak pi tesco ampang ni kena pandai timing. kalau tak nanti trapped dlm traffic jam and sometimes nak park kereta pun susah.

hahaha. aku memang takde point nak menulis kat sini. kalau buat karangan, aku mesti dapat 1 markah jek, markah kesian sebab karangan aku takde pendahuluan, takde isi, penutup ?? blum abih lagik laa. penutup ke mendanya.

hari jumaat nak balik kg. balik lagik. yesss!! cuti skolah laa. adik2 semua balik drp hostel. ape aktiviti aku nak buat sempena depa cuti skolah nih? aktiviti paling murah dan best ialah picnic di pantai puteri. bleh bakaq ikan skali. plannye nak wat bbq, but it depends on my pocket yang tak penahnyeeee kembung.

cakap pasal poket tiba2 buat kepala aku pening. sebelum aku tambah pening baik aku stop dulu. daaaaa

3 comments:

Mysha Annys said...

wahai cousinku..mengapa ko.... ilang punca..

tapi ckp pasal tgk tv nie...aku pun makin lama makin boring tgk tv tuh..citer..adeh memboringkan.paling tak skrang nie aku tgk american idol ngan american next top model..ngan satu citer korea kat 8TV kul 7 petang..best citer tue...yang len..aku lebih suka abiskan masa baca buku jelah...ngan majalah...

nina~syazna said...

ahahaha
aku ilang punca bila csi takde kat tv..
kah kah kah ...
kak anis..moh la pi picnic weekend ni nak tak ?

Mysha Annys said...

weekend nie ko nak pi picnic ari ape yang...hari sabtu nie aku nak buat potong2 kek mak aku nye birthday, athirah ngan syafikah...besday maklong hari nie..besday nye majlis buat hari sabtu malam...besh eik..gi piknik..ingat dulu dah lama dah kot..kitarong penah join ko and family ko dan nenek gi piknik kat pantai puteri..best eik....dah lama dah tak pegi...sejak maklong ko tak sehat sume dah takde mood dah....
huhuhuhuh...