Thursday, March 29, 2007

Mimpi

Hari ni saya nak bercerita pasal mimpi.
Mimpi itu mainan tidur. Mase kecik-kecik dulu mak kata syaitan yang kacau kita tido tu pasal kekadang kite termimpi perkara-perkara yang buruk. Tak dinafikan kekadang mimpi jugak membawa alamat @ petanda.

Mimpi ada byk kategori, ada mimpi ngeri, mimpi sedih, mimpi gumbira, dan mimpi yang kelakar.


Penah baca tak buku pasal alamat mimpi? Saya tidak pernah baca. Pernah tak mimpi pasal orang yang korang sayang meninggal dunia. Saya pernah, byk kali jugak le. Orang kate, kite kalau mimpi orang lain yg meninggal..maknanye org yg meninggal dalam mimpi tu sebenarnye umurnye masih panjang.. Wallahua'lam. Mungkin tu semua superstitious jek laa kot.

Malam tadi aku mimpi. Mimpi kelakar laa jugak.
Mimpinya, ada satu wedding. wedding tu ialah wedding aku. aku dengan siapa? hahaha..Dengan Fitri AF2. yg fashion designner tu la. huhuh. Meriahnye wedding kitorang. tak yah la saya cite detailnya ye. Cukup meriah, macam majlis perkahwinan yang sering aku bayangkan.

Sedar2 azan subuh..Mak oii...memang mimpi btul aku nih. sudahnye, aku bangun tido dgn mata yang cerah dan sepanjang hari ni aku asyik senyum jek bila mengenangkan mimpi aku yg agak tak logik tuh.

Frankly speaking, aku memang suka tgk si Fitri tu. walapun sore dia "ke laut" tapi aku suka tgk muka dan personaliti dia. dia kan suka fashion yg gile2 skit kan. I like.
Mungkin satu faktor lagik yg buat aku suka Fitri ialah sebab muka dia seakan-akan kawan rapat aku satu ketika dulu iaitu Mohd Naguib...
Walau apa pun..soalan aku ialah..Kenapa FITRI??


INILAH FITRI!!!!!!

p/s : aku tak jumpa laa gambo fitri yg rambut pendek cam dlm mimpi aku.nanti jumpa aku post sini ek ..

2 comments:

Anonymous said...

amboi...cousinku

mimpi fitri lak..hehehheh...aminnn

nina~syazna said...

kak anis
nama pun mimpi kan ..
hahahaha..
gamba bunga pink itu idea untuk bunga pahar.simple jek laa tapi bunga beso tau .