Monday, May 21, 2007

Ntah ape-ape..




Hello..apa khabar?
Dah lama tak update kan? A lot of things to do. Sampaikan kurang masa nak buat post baru. Anyway, last weekend korang semua tau kan. Ade 2 final..

Aku tak tgk pun dedua tuh. Sebab tah, selalu aku tunggu final AF, tapi tahun ni aku jadikcam benci nak tgk. bila tgk chatters kat @15 duk sorak2 nama si "pendek" tu aku jadik takde hati nak tgk even ni la konsert yang terakhir untuk AZNIL sebagai hos.

End up, aku pegi makan kat kg baru, jalan2 kat tasik titiwangsa. kat EYe On Malaysia tu. Ramai gak org. tapi kurang happening la. pesal laa depa tak cuba menghappeningkan tempat tu?? AKu lom naik lagik ferris wheel tuh ..sebab aku plan nak naik ngan family aku la. :)

Aku balik rumah around 11 p.m. Aku layan football match Chelsea and MU. tapi sakit gak jiwa aku.lambat btul nak score.

Aku bukan peminat fanatik bola sepak, jadi aku tak pandai nak cite lelebih pasal bola. Chelsea jugak yang menang. Towards the end baru nak score. aku sampai naik boring tunggu. Pas ni aku nak pi beli jersey Chelsea plak laa. wakaka. takde kena mengena pun, huhuh.

Final AF plak boring laa. Malas nak amik port. aku cuma tgk time bekas pelajar Af nyanyi lagu yang dedicate kat Aznil. Sian Aznil. Menangis beria. "Kenangan Terindah" memang sesuaiii sgt dedicate kat Aznil.

Jore AF5 ni korang dah tau kan. aku tak mo komen pasal aku tak tgk. Byk komen aku dgr dari kawan-kawan pasal lagu, pakaian, pengkritik dan tah pape tah lagik.

Ramai orang kata, wanita patut bangga sebab juara kali ni wanita. huhuhuhuh. Gelak besar aku. Aku bukan nak memperlekehkan sesapa, bukan jeles pun. Apa barang nak jeles. To me, there's nothing to be proud of kalau takat menang pertandingan macam tuh. Menggedik-gedik, mengada-ngada. Ala..sediy aku tgk.

Macam aku cakap tadi, takde apa yang nak dibanggakan takat jadi juara AF tuh. Lain laa kalau cuba achieve something yg lebih useful. Banyak contoh yang kite bleh tengok. Macam Datin Paduka Sharifah Mazlina tuh. Or cipta Rekod macam Amalina Che Bakri tuh ke. Ade byk lagik contoh tapi aku malas nak cite kat sini. Korang sendiri find out la ek. huhuh...

Jadi wanita-wanita di luar sana, fikir2 laa yek. Kalau korang rasa bangga sebab si gedik tu jadik juara, aku tak tau laa ape yang ada dalam minda korang.

4 comments:

Masy said...

x layan AF atas beberapa sebab:

1. cam xde pekdah
2. takde ASTRO wakakakkaka

tp siyes ek, AF tu klu takde pon xpe. pelik bila tgk org2 yg bertegang urat pasal mende ni padahal bkn dpt gaji pon huhu

Anonymous said...

huhuhu...
tu la pasal..
kuat penangan AF nih...
abag Aznil pun dah takde kat AF ...takde syiok dah....

Mysha Annys said...

aku suke gak bola....heheeh..tp xde liverpool...maleh nak tgk..tak kisah pun chelsea ke mu menang..xde halnye..hehehe...konsert af pun aku tak tgk pasainya aku ada keje yang lebih berpekdah sbb ada meeting dan seminar..dapat makan free..tido kat hotel yang selesa...lagipun konsert af tawon nie busan la...pastu syawal dah kuar..lagi le malas mau tgk...

apapun sukan lagik beshhhh....

aku lagik suke tgk csi miami..supernatural...oc..one tree hills ngan american next top model..ahaks...

Anonymous said...

yaaaa.....
CSI!!! the best..
skarang aku tuko channel 77...discovery home and health..byk info useful kat situ..