Friday, June 22, 2007

Tambah kusut ...

Jumaat supposed to be hari yang tenang aman, damai,bertuah dan segala yang baik dan indah belaka.

Tapi pagi Jumaat yang hening ni tak membawa apa-apa makna pada aku.
Cuma aku rasa tambah kusut, tertekan, sedih, sayu, lara dan macam-macam lagi.

Susah nak luahkan.Dan tak tahu pada siapa aku nak luahkan. Sebab aku tau takde orang yang akan faham, dan kalau ade yang faham akan buat2 tak paham dan aku juga yang akan dipersalahkan ...

Demam bertambah bertambah berat, fikiran semakin sarat.

I wish I could fly far away..Aku rase duniaku kini makin menyesakkan. Namun lari dari masalah takkan menyelesaikannya bahkan memburukkan lagik keadaan.

Kepala tambah sakit, sebelum muka aku tersembam kat keyboard nih, ada baiknya aku log off dulu

ninasyazna says : mak, ayah ..I'm so sorry....

No comments: