Thursday, February 07, 2008

Frustrated

I am frustrated ...
Ye, btul. That's what I feel rite now. Ikutkan hati nak jek caci maki orang tu tapi tahap frust yang amat tinggi buatkan aku tak mampu nak berkata apa-apa eventhough I wish I could say out loud everything.

Aku memang pantang dgn orang yg suka main tangguh2 janji ni tau! Kalau tak ada, cakap tak ada. Kalau tak boleh buat, cakap tak boleh buat. To me, orang yg macam ini, jenis cakap tak serupa bikin adalah orang yang tak reti hormat orang lain dan juga diri dia sendiri. Itu la conclusion yang boleh aku buat. Actually banyak lagik benda yang boleh describe untuk manusia yg ade peel tak baik macam nih. But as I said previously, aku frust sgt sampai tak bleh nak cakap apa-apa dah.

cuti, cuti, cuti. After next week siap laa aku. keje 6 hari seminggu 9 a.m to 6 p.m .huhuhuh... layannnnn

sesapa yg balik kg..selamat balik kg ek. drive carefully, jgn masuk dlm statistik OPS Sikap plak yek ...

ngantuk la plak.
Bedtime!!!

5 comments:

Izham Miyake said...

maki je..

pastu buat-buat macam tak kenal..

claim la short term memory..

Mysha Annys said...

Uiksss

sape yang ko marah ni cousin tersayang ku...

nina~syazna said...

huhuh
lama tak jengah blog sendiri ..

abang izham,
i'm speechless... ikutkan jiwa memang nak maki jek...huhuh

kak anis..
ade laa sorang hamba allah tuh yg buat aku hanginn...

Masy said...

frust frust~

ermm nape entry akak ni xde date? mmg ek?

nina~syazna said...

masy ,
sejak2 tukau template baru nih..myk menda yg lari
kena adjust balik..
takde time laa
huhuh