Sunday, February 24, 2008

Tired

I am so tired.

I need a break. But unfortunately until next week I have to work for 6 days a week, 9a.m to 6 p.m. Bila pk pasal MBO (Management by Objectives) yang aku kena achive for this half year, lagik laa aku rase penat.Big boss's expectation is very high. Aku plak baru join company, keje pun terhegeh2 lagik. Banyak lagi perkara yang aku kurang paham dan ni semua buat aku rase gelisah. I'll try my best. Tapi matlamat utama ialah out from this probation period. Bila dah sampai confirmation period, aku rase ak udah boleh handle semua perkara dengan lebih mudah.


I need to renew my passport for my trip this coming May. Plus I need to save extra money for my trip expenses. My car air-cond need to be service. Semuanya nak pakai duit. Haru laa...

My business currently very slow. Maybe because I don't have enough time to update my fotopages, plus I'm out of new ideas and design.

I need to recharge my battery now.

Have a wonderful sunday!!

10 comments:

Anonymous said...

no wonder la lama tak emel my dear..bz benor ghupenye...sian ko..taking care tau.. - ummiqbal-

nina~syazna said...

huhuhu...
tq fren..aku memang sgt bz ...tak sempat nak sangap kat office..
tq for singgah kat blog aku ..
u too take care..muahs muahss..

Mysha Annys said...

uikss

cousinku...ko mau gi mana bulan may ini..jgn lupakan cousin mu ini...

Masy said...

nk gi mana?

Anonymous said...

no prob..blog2 kome la aku jengah bile aku ngantukss..hehe..keje kuat2 pun jgn lupe rest nyah..hang tu sakit memcm..-ummiqbal-

n said...

balkis was here...ngehehehe

Anonymous said...

mas...amboi ko... dah ada biz sendiri nampak.. aku dah tgk fotopages ko... pandainye ko...kagum sekejap aku...
skang ni aku tgh cuti bersalin..lagi 2 minggu masuk keje balik.. ko dok mana skarang?

Anonymous said...

Padanlah lama nko tak email. Wokehlah take care dah penat2 keje tu.

Anonymous said...

Padanlah lama nko tak email. Wokehlah take care dah penat2 keje tu.

Anonymous said...

syazna..huhuh..kak DAA ni..saje je..akak pun lama tak celah kat forum 'cat' kita tu.. teringat kat syazna pulak..lama tak nampak..bizi yer..syiann..take care ye!