Wednesday, November 19, 2008

Sakit Mata..

Since yesterday aku tak keje. Bukan malas, bukan ponteng ye...aku kena sakit mata la
tak tau laasape penyebar virus ini ke mata ku.

Frankly speaking, almost 29 years umur aku, inilah 1st time aku kena penyakit nih.
ade..gatal, bisa, pedih, sakit..semua ade la. dah 2 kali pegi klinik tau!

1st time pegi klinik dr bagi mc tapi aku tak nak sebab kat office keje tgh byk, plus hari tu plak hari process invoice.

tuesday morning aku rasa mata aku makin sakit ...even nak kelipkan mata pun aku tahan sebab rasa sakitnye..bengkak tak payah cakap la. huduh btul.



huduh kan ??

2 hari mc sungguh membosankan. bukan bleh kuar jalan2 pun. nak hadap pc selalu2 pun tak leh. ubat yg dr bagi plak asyik suruh ak utido jek. tapi sebenarnya, hatiku runsing mengenangkan kerja yg baaanyaaaakkkkk kat office tuh. Esok mesti penuh kertas & documents atas meja ku...
uwaaaa.........

1 comment:

mummy e-jump said...

kesian nina
so.. apa lagi..
rehatkan diri, sihatkan diri,
tenangkan fikiran
kerja belakang citer
diri nak pakai lama
so...
rehat..
and sabar.. dugaan semua tu
take care
-muslihah-