Saturday, July 07, 2007

Macam-macam..




Macam-macam aku buat hari nih.
Bangun pagi tengok tv dulu. Tapi bukan tengok sangat. Sibuk kemas bilik dan gosok baju. Nak pegi wedding la konon. Banyak betul wedding hari nih.

Sementara tunggu pukul 11 pagi, waktu untuk keluar rumah, aku sibuk ikat-ikan riben utk buat bunga pahar. Hehehe...

Maca-macam peel orang aku tengok hari nih. Dan macam-macam benda jugak yang aku makan. Sampai skarang ni aku rasa kepala aku agak pening dan perut pun rasa sebu semacam jek.

Tadi aku tgk Macam-macam Aznil (MMA). Minggu ni takde artis cuma ade wartawan jek. Boring skit. Tapi aku layan sebab aku memang suka Tv Show yang ni dan nak tunggu Segmen "Anak-anakku.."

Budak-budak kali ni best gile. Daniel sibuk cite Mamee slurpp tu sedap.hahaha. AWal2 dah buat lawak. Budak pompuan comel tu aku lupa plak nama dia tapi dia memang comel dan selamba. The best is Mohamad Haziiiiiqqqqq.. Dia ni memang laaa. Kalau aku dpt anak bijak cam tu kan best!

The last part sebelum diorang menari lagu tema MMA tuh si Haziq ni cakap dia geram kat Aznil sebab Aznil sangat cute. Dia pegi cium si Aznil tu bertalu2 sampai Aznil rasa terharu and tears started to come down. Aku yang tengok pun rasa terharu.
Memang macam-macam la..

Aku nak tido laa. Esok nak buat benda yang bermacam-macam lagik...
Da~~~~

No comments: