Tuesday, July 31, 2007

Middle of nowhere

Tak tau nak tulis tajuk ape. saje2 jek tulis tajuk cam gitu.
Aku rasa hidup aku kosong jek laa skarang nih. Apesal ek ? Kepala pun jadik kosong, lembap dan malas nak berfikir. Bila malas berfikir secara automatik nya aku jadi malas bertindak. Emm....

Bagi mengisi kekosongan hidup, aku kembali kepada hobi aku. Ribbon Embroideries. Aku ni tak pandai melukis dan kurang daya imaginasi. Kalau aku pandai melukis mesti aku bleh buat design yang lebih boombastic.

Semalam aku tak tido untuk siapkan semua nih ..
:)



3 comments:

Unknown said...

cantik nyeeee.. :)

Izham Miyake said...

eh.. baru je check tadi ni check lagi dah ada entry baru..

hidup kosong? kesiannya.. ada activity la tu at least.. ribbon embroidery.

hari ni sure ngantuk kan?

nina~syazna said...

matasipit ~ cantik ker? tq..biasa2 aje...

abg izham ~ memang hari yg amat mengantuk dan membosankan ..