Monday, July 02, 2007

Happy B'day Ayah

30th June,

My father's birthday.

Very simple celebration. Plan aku tak berjalan seperti yang dirancang. Perlu ditunda atas sebab-sebab yang tertentu...

Alhamdulillah, ayah dah bercakap semula dengan aku. Pagi Sabtu, aku minta maaf dengan ayah dan ayah memaafkan. Namun, masih ade sedikit kekecewaan dihatinya.
Aku berazam untuk melakukan yang terbaik pada hari-hari yang mendatang untuk menggembirakan mak & ayah .








Satu lagik...pokok-pokok buah di rumah dah mengeluarkan hasil. hehehe...demam dah nak baik, aku pulun makan durian banyak2 lagik. Hari ni dah rasa nak demam balik dah. huhuh...

Malas nak cite la. Tengok gambar aje la yek..







Durianssss


Pulasan blum masak laa..


Close up buah pulasan





buah mata kucing..pun blum masak lagik


Meh la makan duyan...


Rambutan pun ada gak.. :)

No comments: