Monday, October 01, 2007

Ape saya buat sepanjang minggu lepas ??

Ape saya buat? Macam-macam ada...
Yang paling ketara sekali ialah sayan langsung TIDAK memasak untuk berbuka puasa dan sahur. Minggu lepas ialah minggu makan di luar. From monday till sunday (yesterday.

Kite mula dgn semalam (sunday). Semalam saya di Dewan Perdana Felda. Majlis berbuka puasa Ansara Serting. Bukannya makan sangat tapi seronot sebab dpt jumpa kawan-kawan dan senior masa skloah dulu. Majoriti yang ade semalam aku tak pernah jumpa since 1996. lama kan ? Ada yang tak kenal aku atas faktor2 fizikal aku iaitu :
1) Trademark aku dah takde (mole kat batang hidung"
2) gigi taring aku pun dah takde (thanx to braces)
3) Aku dah gumuk...Wakakaka..


Saturday.. Hari yg malas dan memenatkan. Lepas solat asar tido sampai pukul 6 lepas tu malas nak pegi pasar ramadhan beli makanan untuk berbuka puasa. Sudahnye, buka puasa dgn kurma dan air.Lepas solat maghrib keluar pegi makan Sate Hj Samuri @ Tmn Melati. Kuah kacangnye caiiiiirrrr, tak macam yg selalu. Pastu sataynye pun macam kurang perisa. Conclusion kurang puas hati. Jadiknye balik drp makan sate pegi tapau nasik goreng cili padi plak. Huhhuhuh


Friday... Hari yang malas nak keje.Kul 3ptg dah balik rumah dan tido. Sape suruh aku pegi sana sini ? Dah macam despatch plak aku nih. Oh ye. Hari ni saya berbuka puasa dgn kawan lama saya , Abg Izham. Brapa lama saya tak jumpa dia ? Ada la 8 thn kot. Lama kan?? Kami makan kat satu cafe di PJ, dekat ngan my old office di BCB (now CIMB Bank). Thanx for the treat.. :)

Khamis. Kawan-kawan or spesific lagik kroni2 saya di TM belanja makan sebab diorang semua dah naik gred. Alhamdulillah... Kami janji nak jumpa di Mid Valley, tapi nak makan kat mana..diorang tak bagi tau. Surprise konon. Tapi memang surprise laa sebab depa blanja makan @ San FRancisco Steak House! Huhuhu..puas hati makan buffet kat situ. Yang pasti, aku langsung tak makan nasik. Sibuk makan lamb chopped dan sushi. :). Tq frensss... Luv u all..

Rabu - Isnin . Saya tak ingat la saya makan kat mana dan makan ape. Yang pastinya, saya berbuka puasa dgn adik2 di kedai makan @ restoran. Bukan di rumah ..

Sekian.

2 comments:

debikdebuk said...

Aku pun nak test makan kat San FRancisco Steak House. Err...halal kan? nama omputeh ni yang aku risau nih...

nina~syazna said...

makanan dia halal ..
tapi dia ade serve liquor jugak ...
tang liquor tu jek la tak halal..