Tuesday, October 09, 2007

Burung ape tu Nak ??

Korang mesti perasan tajuk blog aku tu aku cedok drp iklan raya yg tgh meletup2 kat TV skarang nih..
Iklan petronas. huhuh..1st time aku tingok aku tersentap.Kenapa? Sebab aku tau aku bukan anak yang baik sangat. Aku tau aku aku banyaaaakkkk sangat susahkan hati mak ayah aku. Aku selalu buat diorang risau dan aku selalu timbunkan diorang dengan berbagai-bagai masalah dan konflik. Dan aku akui, sejak-sejak aku dah byk umur nih, aku suka buat keputusan sendiri tanpa fikirkan orang lain. Dan akhirnya, semua tu memakan diri aku sendiri. Menyesal? Takde maknanye.

Aku merancang untuk bermula semula lepas Aidilfitri ini. Ramadhan buat aku banyak berfikir dan aku harap Aidilfitri yang akan datang bakal membawa sinar baru dalam hidupku.

Kepada semua pengunjung blog ini, Nina-syazna menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf andai ada coretan yang menyinggung perasaan kalian. Semoga bergumbira di Hari Raya.

Visual Poetry - ImageChef.com

4 comments:

Anonymous said...

ooitts! selamat hari raya maaf zahir batin yek. Mintak mahap la yek kot2 dari zaman2 tok kaduk dulu aku ada buat salah silap dengan ko. Ko ni syahdu jugak yek time2 raya nih.

Aku hari2 dengar iklan version cam petronas tu. anak aku kalau tanya soklan kurang2 mau doploh kali.

nina~syazna said...

huhuhu...
selamat hari raya jugak ..
budak2 memang mcm itu ...

nenek aku yg dah tua pun mcm itu jugak ..alzheimer...(macam mana nak eja aku pun taktau )

Zuraimah Ismail said...

masssssssssssssssssssssssss

selamat hari raya... jumpe jugak aku ngn blog ko ni...:)

nina~syazna said...

siti zuraimah kah itu ??
waaa..pandai hang track blog aku naaaa...

selamat hari raya to u too
:)