Sunday, September 06, 2009

Izzati...

Sepatutnye entry ni aku post last week lagik, tapi sebab takde gambar nak attach, mcm tak syok plak nak cerita tanpa gambar. Sat lagik orang boring plaks.

My sister skarang ade di Hamburg, Germany. Tak lama, setahun saja. Tapi cukup untuk buat kami2 yang tinggal kat sini rindukan dia sebab dia sangat bising!

Here's the pixs, at the KLIA, pada malam merdeka yang lalu...


Ezaty....


Ezaty and cuppies


Close up cuppies.
"Wir werden dich vermissen" = We will miss you, Ezaty...


US!

Hugssss



Bye semua...

10 comments:

Anonymous said...

weh adik ko ni still available lagi ke.. saje nak tau je heheh

Anonymous said...

kem salam kat adik ko..
;)

-budak nakal-

nina~syazna said...

ko nak kena pelangkung ke?
hahahaha

Anonymous said...

weh nina..
please sampaikan pada adik awak tuh..

oHhHhhh Ezaty..
adakah ini yang dikatakan jatuh cinta pandang pertama..
habis luruh jantung hati kabu saya ni..
huhuhuhu..gilak ah..siot..
mmg nampak cam jiwang karat tapi ko jd je la posmen utk aku ye nina,
aku tau kalo ko penah g MRSM Serting dulu xkan x penah kenal sesape yg penah jd posmen, kan top gak dedulu tuh heheh.. panjang nak cite eh.. sori ye.. kuikuikui

http://www.tagged.com/akula_adem

ha dipersilakan untuk menyebok ple kat sini ye.. sila sila,
jangan memalu eh

Anonymous said...

kalau ada sumur di ladang,
mahu saya menumpang mandi,
kalau ada umur panjang,
mahu saya pergi mandi..
(hehe saya dr td pakai kain sal tp blom mandi lagi hehe)

-adem-
jgn lupe kim salam kat izzaty eh

Masy said...

dh beso dah bdk ni hehe. tingat dulu ms dia kecik2 dak anji ajo dia sebot pkataan bkn2 hahahahahahha

setahun je.. thn dpn dh balik sini dh :)

nina~syazna said...

masy, ingat lagik ek ..
masa tu dak anji over excited pasal dpt adik..huhuhh...abih semua benda nak diajornye...

adem,
aku malas nak layan ko

Anonymous said...

hahahaha

Anonymous said...

hahaha..
ko malas nak layan aku xpela..
aku x kecik ati pon..
tapi aku nak gak kawan ngan ko..
aku x puas ati pesal aku x bleh nak cam ko..
tapi kalo ko x-terendak..
ko mesti kenal senior ko Shazarina Othman kan.. dia pon g serting gak.. masuk lambat (2nd intake 1994)..

nina~syazna said...

shazarina othman ?
dia pegi serting ker? tah aku tak tau ...
tak payah laa susah2 nak cam aku ..aku tak glemer ..pasal