Wednesday, September 02, 2009

Photos...

Aktiviti kemas rumah masih berjalan setelah cuti beberapa hari. huhuhu.
Hari ni kemas mini library yg mana byk khazanah kat dalamnye dah boleh hantar pegi scrap.
Kemas punye kemas, terjumpa satu album kecik. Ade byk gambar dalam tu. Tapi yg menarik perhatian adalah 3 gambar berikut ;



Gambar masa kecik nih ...aku rasa umur aku 3 thn..adik aku lak 2 thn. Gambar di rumah nenek @ Tangga batu



Dua gambar di atas @ MRSM Serting. With Emek & Juli. Masa ni amik result SPM.
Masih mampu senyum walaupun result aku hampeh sebenornye. On the way balik ke Melaka, aku nangis jek dalam bas.


Yang ini pulak, gambar dalam simpanan kekasih lama ku...hahahaha.
Aku sendiri takde save gambar ni..thanx anyway ....

Me @ the age of 20. huhuhuhuhuh...

Itu saja yang aku rajin nak scan. Len kali kalau aku rajin aku scan lagik ek. Nak tgk CSI.

2 comments:

Anonymous said...

irmas, cumutnyer aku time tu...hehe sekarang pun sama gak...
juli

Anonymous said...

Rasanya macam kenal klu x silap anak cikgu hasnah...sek ren kem gerak khas


From
Mohd Musif
pelamdokmai@yahoo.com