Thursday, February 15, 2007

All about roses ...



Do u like roses ?
I do ... tapi ni takde kena mengena pun ngan V day semalam ek ...aku tak selebret laa..nak selebret ngan sape pun ..kalau ade boyfren pun.. I'll not celebrate it..tu budaya orang bukan Islam..kite orang Islam wat ape nak ikut2 menda tu kan ...

By the way, last nite I went of to Star Hill with my fren..saje jek laa jalan2 tgk kl..dah lama tak merayau-rayau...pas tu, dah penat merayau..around 10, makan punblum..so we decided to dinner at regent...hahaha...gile kerek.. masuk jek regent..aku dah nampak merah2 dah..ye la kan chinese new year fever..pas tu masuk coffee house..ade plak heart shape ballons, and roses all around..aku cakap ngan kawan aku..apsal nih ek ..? dia pun kate ntah laa..aku pun tak tau ..rupenye budak waiter tu cakap hari ni valentine laa kak..hahhaa..kitroang pun gelak2 ...dinner buffet for 2 malam semalam harganye RM349++...pas tu dinner buffet end at 10.30 p.m ..tgk jam dah kul 10, so we decided not to have our dinner at the coffee house, the we moved on to lobby lounge...
ade live band kat situ, again byknye ballons and roses..hehehe..rugi tak bawak camera....
aku ngan kawan aku dpt gak le rose merah sorang satu..pasal minah2 kat situ kak..rose byk lebih kak, amik laa...
the smells make me feel so good...aku dah byk hari tension kan.. jadik aku memang rase relax sgt ....after 12 baru kitorang balik..tu pun sebab live band tu abih kul 12..kalau dia abih kul 1 ke..mau aku tunggu lagik...

balik rumah ....aku terpandang plak sarung bantal yg aku dah modified...hihih..bukan modified ape pun..aku dah jahit Ribbon Embroideries atas tu ...Roses jugak..tu la yg paling senang nak buat...dan confirm jadik..
so...here we go....
aku letak gambonye kat sini....tapi sempoi jek la..pasal aku pun beginner jek dalam RE nih..



my miki is sick...pity him..

2 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum.

Miki sakit?
Bawak jumpa doBot, suruh dia diagnos and consultancy, lepas tu mintak FOC,

kalau dia mintak bayaran kata ngan dia abg nko suruh mintak free. :D

nina~syazna said...

waalaikumussalam...
abg faizul...miki demam jek...dah baik dah pun dia ...tak pe, len kali kalau miki sakit lagik saya bawak pi jumpa doBot :)