Tuesday, February 06, 2007

blur ...

blur laa hari ni..
macam hilang punca jek nak wat ape ....

dah masuk bulan ke-2 utk tahun 2007 nih ..
aku punye plan utk tahun ni ada macam2..tapi semua duk hang tang tu jek laa.....................
tensi...aku sedar..lagik byk aku tensi..badan aku jadik makin lemah ..skarang ni pun tgh demam, batuk, selsema...kepala pun sakit berdenyut2 .... tu laa yg jadik blur tuh..org cakap ngan aku pun aku lambat pick up...

what ever it is.. I have to wake up now ..move syazna..move....
otherwise u'll be left behind....



p/s : buah hati pengarang jantung aku ....

miki firdaus


yuup



2 comments:

Mama Mia said...

sedapnya nama kucing hang..hehehhe

nina~syazna said...

ahaks....
letih wooo..memerah otak nak pilih nama ...
tu baru nama kucing..nama anak nanti camana laa plak ..
huhuhu