Thursday, February 08, 2007

It's her turn now...




aku baru dpt tau ..seorang lagi sepupu yg rapat ngan aku bakal bertunang hari Ahad nih..
alhamdulillah..I'm happy for her..the journey towards this happiness is not that easy..based on ape yg aku tau laa.walaupun aku tak tau in details, from A to Z.

how about me? toksah laa taknye soklan uh..aku sendiri pun takde jawapan ..
kalau dulu-dulu hubungan aku tak mendapat tentangan...mesti skarang aku dah berumahtangga dan ade 2 orang anak ... tak pe laa..ape yang dah berlaku tak mungkin akan bertukar...masa silam yang dah berlalu takkan mungkin kembali....ape-ape pun, aku cukup kenal siapa sebernarnya kawan dan lawan aku ....
aku sebenarnye tak suka nak recall perkara nih..sebab hati aku jadi sakit..remuk, hancur ....tak tau nak cakap macam mana ....

tapi tak ape..aku percaya setiap yg berlaku ada hikmah di sebaliknya.....


ninasyazna says : kak anis... aku gumbira dgn berita baik drp kau . don't worry..i'll be there

No comments: