Saturday, February 17, 2007

Kenangan lalu..




aku malas btul kalau dtg feel tak boleh tidur nih...aku mula la fikir macam2...fikir pasal ape aku buat hari nih ..fikir ape yg aku buat semalam..ape aku akan buat esok..
tapi paling tak best bila aku teringat balik kisah2 lama..kenangan lalu...kenangan yang best2 pun..tak payah cite la..tapi part teringat menda2 yg tak best tuh..tu yg sesak perasaan aku tuh..
hahaha...

petang semalam, aku jumpa DIA (kak anis, nina pinjam word nih ek )... DIA nih..pernah jadik sahabat, kekasih dan teman..but we're not meant for each other .... korang pun faham kan... skarang DIA dah ade family sendiri....tapi aku masih macam dulu..dan skarang pun aku kawan ngan DIA lagik...walaupun mula2 tuh aku rase macam serba salah ...tapi..kawan tak salahkan...tak pernah ade niat lain dalam hati aku nih...ape yg aku tgk and based on his stories..he really loves his wife and kids... and i do happy for him...

there a few songs yang aku tak boleh dgr...automatically aku akan ingat DIA ... the songs are : (Credit to ireans.com)
1) Mengintai Dari Tirai Kamar -Exist (he used to sing this song to me.. lovely)
2) Kembali - Intan Sarafina (Ku ingin engkau kembali, Namun masih ku tak pasti : skarang aku dah pasti..PASTI Tak Boleh!)
ekceli..ade baaaanyak lagik...tapi 2 ni yang paling memberi kesan dalam hidup aku ...

macam kelakar jek laa bila aku bleh share menda2 macam nih....hahaha..lantak laa labu....


ninasyazna says: Dalam kesamaran aku masih mencari sebuah erti pengorbanan suci ......

No comments: