Tuesday, February 13, 2007

SRE freak !!

SRE freak ..
now i'm in love with this new handcraft ..
SRE means Silk Ribbon Embroidery...
dah lama aku blajo jahit menda nih..tapi aku duk peram jek skills aku tuh until one day aku jumpa kedai yg jual riben ngan harga yg amat murah..aku pun borong macam nak rak..dan start menjahit masa cuti thaipusam hari tuh .... hasilnya..aku berjaya siapkan satu tate bag dan sling bag.. my mother suka sgt tgk menda tuh...siap promote kat kawan2 dia yg dtg rumah last weekend .... and now i already have a few order..
tq mak...

unfortunaltely.. tak bleh laa nak show off hasil SRE yg aku dah buat kat sini...ade problem plak dgn camera..pas tu..bz dah keletihan yg melampau..buat aku lupa nak guna camera ayah ..
it's ok..i'll try to make new one..bila dah siap..boleh post kat sini....

satu lagik..kak anis dah selamat bertunang......alhamdulillah...september will be the wedding ceremony...a new task is waiting for me now ...

ok then ..
tata for now..

ninasyazna says : kadang-kadang kita rasa kita tak boleh...hakikatnya, kita berkata tidak sebelum mencuba..

2 comments:

Anonymous said...

cousinku nina...

thank you so much sbb bantu k. anis masa majlis haritu....aku tertarik ngan kata-kata ko "the journey towards this happiness is not that easy" memang betul...ni baru permulaan yang baru dalam hidup aku...dan aku harap akan datang segala dugaan rintangan akan dapat aku tempuhi dengan tabah....insya allah...

apapun aku tak sabar nak tgk ko watkan bunga pahar tue tuk aku...yang sling beg tue aku nak order leh tak?heheheehe

k. anis

nina~syazna said...

huhuh...tah le..tetiba jek terkleuar ayat power aku tuh..
hahaha..
bunga pahar tgh kering idea la..sekering kemarau yg melanda malaysia nih..
sling bag? boleh aje... :)